Boekingsvoorwaarden

Samenvatting 

 

Algemeen :

  • Ethiek en hygiëne is van belang in de salon. Er wordt verwacht van klanten dat zij hier eveneens zorg voor dragen.
  • Wij kunnen minder aandacht geven aan uw behandeling als kleine kinderen mee worden genomen, gelieve oppas voor kinderen te regelen. ( Voor een behandeling zijn kleine meisjes welkom ).
  • Dieren zijn niet toegestaan in de salon.
  • Bij het maken van een online afspraak vindt u bij de laatste stap een opmerkingsvakje, dit is niet bedoeld om vragen te stellen of behandelingen toe te voegen. Dus alleen geselecteerde behandelingen worden uiteindelijk geboekt.
  • De aangegeven tijden zijn vaak genoeg maar we kunnen niet garanderen dat dit het geval bij elk haartype is, houd daar rekening mee en plan extra tijd in uw agenda om gehaast te voorkomen.
    klantenservice:
  • Voor vragen en informeren zijn we bereikbaar alleen via de telefoon.
  • Tijdens behandelingen nemen we geen telefoon op, u kunt een verzoek per sms achterlaten als u teruggebeld wilt worden.
  • We zijn niet bereikbaar via de sociale media, onze sociale media kanalen en nieuwsbrief zijn bedoeld om onze klanten op de hoogte te houden.
  • Als extra service versturen wij mails en sms-berichten om u aan uw afspraak te herinneren en om uw afspraak te bevestigen. Dit kunnen wij echter alleen doen als uw juiste mobiele nummer en e-mailadres in ons systeem staat.
  • Indien wij een storing hebben in ons netwerk of in ons systeem, zult u geen sms of email ontvangen. U blijft zelf verantwoordelijk voor het nakomen van uw afspraken!
  • Alle mails en sms- berichten die wij sturen om u aan uw afspraak te herinneren en om uw afspraak te bevestigen zijn automatische mails, dus u kunt die e-mails en sms'en niet beantwoorden.

   Afspraakvoorwaarden

   Afspraak verplaatsen:

  • De gereserveerde behandelingen kunnen tot 48 uur vóór de afspraak verplaatst worden naar een nieuwe beschikbare datum en tijdstip.
  • Afspraak verplaatsen kan alleen via een link die u in uw bevestigingsmail terug kan vinden.( dus het kan niet via de telefoon of berichten sturen ). Daarom adviseren wij u om deze e-mail tot dat moment te bewaren.
  • De afspraak kan 2 keer verplaatst worden.
    Bij corona klachten :
  • Wij versturen u 24 uur vóór de afspraak een digitaal formulier met gezondheidsvragen, bij een positief ingevuld formulier (als één van de de eerste 2 vragen met ja beantwoord wordt) mag u de afspraak tot 20 uur van tevoren telefonisch tijdens onze openingstijden verplaatsen.
    Behandelingen wijzigen:
  • Een verkeerde gereserveerde combinatie van behandelingen kan één keer gewijzigd worden tot 48 uur vóór  de afspraak via de telefoon zolang het totaalbedrag van de nieuwe behandeling(en) niet lager is dan de aanbetaling die al gedaan is voor de huidige afspraak .
  • De gereserveerde behandelingen die blijven staan na 48 uur vóór de afspraak kunt u niet verkorten en dienen volledig afgerekend te worden op de desbetreffende dag.
  • Een verkeerd geselecteerd modelnummer wordt gewijzigd in de salon.
  • We kunnen niet garanderen dat de gemiste behandelingen die u misschien bent vergeten te boeken toegevoegd kunnen worden op de desbetreffende dag, maar dat doen wij graag als we nog extra tijd hebben.


       Bevestigingsmail:

  • De bevestigingsmail kunnen wij alleen sturen als uw juiste e-mailadres in ons systeem staat. Heeft u de bevestigingsmail niet ontvangen? Het kan dan zijn dat uw bevestigingsmail tussen uw ongewenste mail (spam of reclame) is beland. Maar als u toch geen e-mailbevestiging heeft gevonden, heeft u waarschijnlijk een verkeerd mailadres ingevoerd.
  • In dat geval kunt u telefonisch contact met ons opnemen tijdens onze openingstijden om uw juiste emailadres door te geven. Maar in de tussentijd blijft u zelf verantwoordelijk voor het nakomen van uw afspraken, en het niet ontvangen van uw bevestigingsmail waardoor u misschien te laat bent met het verplaatsen van de afspraak.
    Te laat komen:
  • We proberen de juiste hoeveelheid tijd in te plannen voor elke behandeling en te laat komen schopt de planning voor de rest van de dag vaak in de war.
  • Bij te laat komen mogen we de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken honorarium berekenen. Houd er rekening mee dat we niet kunnen garanderen dat uw behandeling door kan gaan als u te laat bent.
  • Meer dan 10 minuten te laat bij een korte behandeling of 15 minuten bij een lange behandeling is al No show-up . Dus de afspraak kan niet doorgaan.
    Wachttijden :
  • De normale wachttijden kunnen tussen 0 en 25 minuten zijn. Wij doen ons best om zo goed mogelijk volgens onze agenda te werken en wachttijden te beperken, wij boeken genoeg tijd voor elke behandeling en extra tijd per klant. Maar onvoorziene omstandigheden of sommige haarsituaties zorgen er soms voor dat dit niet lukt. Wij hopen op uw begrip daarvoor.
    Overmacht:
  • In het geval van storingen in de salon, overmacht of noodsituatie behouden we het recht om uw afspraak te verplaatsen.

       Betaling 

  • Bij het boeken van een online afspraak dient een aanbetaling te worden voldaan.
  • De aanbetaling is 30% van het totaalbedrag .
  • De aanbetaling wordt verrekend met uw behandeling(en) die u op de desbetreffende dag heeft staan. De rest van het totaalbedrag dient bijbetaald te worden met één van de overige betaalmethoden: contant, pinnen.
  • Bij het annuleren van de gereserveerde afspraak of niet op dagen komen (No show-up) ongeacht de reden, is er geen recht op teruggave van het bedrag van de aanbetaling.
  • De klant dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten te betalen.
  • De klant verbindt zich met ons de hiervoor afgesproken prijs te betalen. Indien dit niet voor de behandeling besproken is gaan we er vanuit dat onze tarieven de klant bekend zijn. Onze tarieven zijn te vinden op onze website: Prijslijst
    Prijzen:
  • Wij houden graag onze prijzen vast zolang het onder de berekeningsbasis valt, de berekeningsbasis bestaat ui:
    haarlengte, haardikte (t/m normale haardikte), behandelingsduur en hoeveelheid van gebruikte producten.
    Er wordt per behandeling genoeg tijd en producten geboekt en wij  nemen een  marge tot 10% extra hiervan voor onze rekening.
    Mocht uw behandeling nog meer zijn dan die 10% ons heeft gekost dan pas komt er een kleine toeslag bij van 10%. Tenzij dat de behandeling eigen toeslagregels heeft en die in onze prijslijst zijn aangegeven.
  • Indien dit niet voor de behandeling besproken is gaan we er vanuit dat onze tarieven en toeslagregels bij de klant bekend zijn en na de behandeling wordt het bekend gemaakt als er toeslag bij komt of niet, natuurlijk volgens onze toeslagregels die hierboven zijn aangegeven.
  • Wanneer het haar veel langer dan model 6 is, extreme dikte heeft of speciaal behandeld moet worden door een moeilijke haar-situatie (denk aan moeilijke ontkleuring bijvoorbeeld), dan valt het haar niet onder onze prijslijst of toeslagregels. Hiervoor dient u eerst een Gratis adviesgesprek te boeken om uw haar en de prijs te beoordelen.
  • De gemelde prijzen zijn inclusief BTW.
  • Onze prijzen zijn exclusief losse Clip-in hairextensions.
  • Aanbiedingen in advertenties zijn geldig gedurende de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
  • Aangeboden acties in onze online widget in de categorie "Deals" zijn geldig zolang ze boekbaar zijn en alleen voor klantenkaart houders. Geboekte ''Deals''  vervallen wanneer ze meer dan twee keer verplaatst worden, en kunnen niet gecombineerd worden met andere aanbiedingen.

Dit was een samenvatting van onze belangrijkste voorwaarden. Deze samenvatting mag niet worden beschouwd als vervanging voor het lezen van de volledige versie van onze algemene voorwaarden.

Door gebruik te maken van onze website, of onze diensten, online, in de salon of op locatie. Afspraak te maken, in de salon, via de telefoon of via onze website of onze officiële kanalen op sociale media, bevestig je dat je onze algemene voorwaarden accepteert en dat je overeenkomt om eraan te voldoen, ongeacht of je ervoor kiest om je te registreren bij ons. Als je niet instemt met deze Voorwaarden mag je onze website en diensten op geen enkele manier gebruiken.


Onze algemene voorwaarden bestaan ​​uit de volgende onderdelen :

  • Boekingsvoorwaarden
    • Algemene voorwaarden 
      • Salonbeleid
      • Privacy
      • Cookies
      • Disclaimer