Meest gestelde vragen

*Klik op uw vraag zodat het antwoord zichtbaar wordt.

Meest gestelde vragen

Voordat we zijn begonnen met het vragen van een aanbetaling kregen we helaas soms nepafspraken en No shows. Het is lastig de tijd die voor de behandeling is gereserveerd op korte termijn opnieuw in te vullen. Daardoor blijft onze stoel dan leeg voor een paar uur, en dat heeft een grote impact op onze tijd en kwaliteit. Dus de aanbetaling is er  om dit te voorkomen. De aanbetaling wordt verrekend met uw behandeling die u op de desbetreffende dag heeft staan. U heeft natuurlijk altijd nog de mogelijkheid om eerst een gratis adviesgesprek te boeken. Alvast bedankt voor uw begrip

In sommige gevallen sturen we een digitale factuur, en volgens de wet moeten in dit geval onze facturen aan een aantal wettelijke eisen voldoen, zoals het woonadres van de klant. Maakt u zich zorgen om uw privacy? Lees dan hier meer over onze Privacybeleid

Als u een afspraak probeert te maken en er zijn op die dag geen beschikbaarheden meer voor die dienst(en), dan ziet u een klokje onder de datum. U kunt op die datum klikken en zich vrijblijvend aanmelden voor de wachtlijst. Als er later toch weer een mogelijkheid beschikbaar komt krijgt u van ons een bericht dat we een boekbare plek op die dag weer online hebben. Maar wees dan snel want het is mogelijk dat de beschikbare tijd gekozen wordt door iemand anders die ook op de wachtlijst zit.

Weet u niet welk modelnummer uw huidige haarlengte heeft? Ga dan naar onze modellenwijzer. Daar vind je voor elk model een voorbeeld.

Nee helaas niet.

Ontmoet hier ons team

Weet u niet goed welke behandeling het beste bij u past? Wij helpen u graag verder Kies voor: Gratis adviesgesprek”. Tijdens deze afspraak kunnen wij uw wensen bespreken, en samen bepalen welke behandelingen we gaan uitvoeren.

Is het niet gelukt om online een afspraak te maken door een storing? Geef het dan alstublieft door via Storing doorgeven. En in ieder geval probeer het nog een keer na één uur of meer.

In dit geval ga naar de instellingen van uw browser en kies"Cookies toegestaan"

Jazeker, U kunt één of meerdere behandelingen van verschillende categorieën in één keer boeken.

Gaat u eerst uw haar veel korter knippen en dan kleuren bijvoorbeeld, kies dan gelijk uw nieuwe gewenste haarlengte.

De duur van de behandeling vindt u onder de naam van de behandeling. De totale duur van alle behandelingen die u gekozen heeft, kunt u vinden bij de laatste stap van het maken van de afspraak. De duur van de behandelingen is een schatting. We kunnen niet garanderen dat de behandeling niet langer of korter duurt.

Onze prijzen zijn te vinden op onze website Prijslijst, alles wordt per haarlengte aangegeven.

Een verkeerde gereserveerde combinatie van behandelingen kan één keer gewijzigd worden tot 48 uur vóór de afspraak via de telefoon zolang het totaalbedrag van de nieuwe behandeling(en) niet lager is dan de aanbetaling die al gedaan is voor de huidige afspraak.

Jazeker, bij alle afspraken die u bij ons maakt, ontvangt u een afspraak bevestiging. Als extra service versturen wij mails en sms- berichten om u aan uw afspraak te herinneren en om uw afspraak te bevestigen. Dit kunnen wij echter alleen doen als uw juiste mobiele nummer en e-mailadres in ons systeem staan. Natuurlijk blijft u zelf verantwoordelijk voor het nakomen van uw afspraken.

Ja zeker, u kunt de afspraak tot 48 uur van tevoren in twee stappen verplaatsen naar een nieuwe beschikbare datum en tijdstip, dat kan via een link die u in uw bevestigingsmail terug kan vinden. Daarom adviseren wij u om deze e-mail tot dat moment te bewaren.

Probeer naar links of rechts met uw vinger te schuiven om beschikbare datums te zoeken. Is uw afspraak geboekt met 2 medewerkers? Dan is het helaas (tot nu toe ) niet mogelijk om uw afspraak online te verplaatsen, u kunt in dit geval wel ons bellen (tot 48 uur van tevoren) om uw afspraak te verplaatsen.

Probeer dan dit te doen via Google Chrome-browser.

Het kan zijn dat uw mailbevestiging tussen uw ongewenste mail (spam of reclame) is beland. Maar als u toch geen e-mailbevestiging heeft gevonden, heeft u waarschijnlijk een verkeerd mailadres ingevoerd. In dat geval kunt u telefonisch contact met ons opnemen tijdens onze openingstijden om uw juiste emailadres door te geven. Maar in de tussentijd blijft u verantwoordelijk voor het invoeren van het verkeerde emailadres en het vertragen van het ontvangen van de bevestigingsmail met een link om uw afspraak te kunnen verplaatsen.

Ja zeker, indien wij een storing hebben in ons systeem of u heeft een onjuist mobiele nummer en e-mailadres ingevuld, zult u dan geen sms of email ontvangen. U blijft zelf verantwoordelijk voor het nakomen van uw afspraken!

Nee, afspreken kunnen alleen online via uw bevestigingsemail verplaatst worden, want dit gaat helemaal automatisch.

Wij zijn gevestigd in Hilversum, meer informatie over onze contactgegevens vindt u hier.

Voor vragen en informeren zijn we bereikbaar via de telefoon, hier vindt u onze contactgegevens.

Nee, alle e-mails en sms'en die wij sturen worden automatisch gestuurd. Dus uw reacties worden helaas niet ontvangen. Voor vragen en informeren zijn we bereikbaar via de telefoon, hier vindt u onze contactgegevens.

Nee, we zijn niet bereikbaar via de sociale media, onze sociale media-kanalen en nieuwsbrief zijn bedoeld om onze klanten op de hoogte te houden. Voor vragen en informeren zijn we bereikbaar via de telefoon, hier vindt u onze contactgegevens.

Wij doen ons best om zo goed mogelijk volgens onze agenda te werken en wachttijden te beperken, wij boeken genoeg tijd voor elke behandeling en extra tijd per klant. De normale wachttijden kunnen tussen 0 en 25 minuten zijn. Maar onvoorziene omstandigheden of sommige haar-situaties zorgen er soms voor dat dit niet lukt. Wij hopen op uw begrip daarvoor.

Als kinderen mee worden genomen kunnen we minder aandacht geven aan uw behandeling, daarom gelieve een oppas te regelen. Kleine meisjes zijn natuurlijk welkom voor een behandeling, hiervoor kunt u een afspraak maken.

We vinden ook dieren heel lief maar dieren zijn niet toegestaan in de salon.

Omdat de andere dagen zijn volgeboekt, of dat we op die dag gesloten zijn. Maar het kan ook zijn dat de behandeling die u kiest alleen op bepaalde dagen geboekt kan worden.

U kunt maximaal 8 weken vooruit plannen in ons online afsprakensysteem. Wilt u toch verder vooruit een afspraak plannen? Neem dan contact met ons op, we helpen u graag verder.